Улюблені герої з » ну, постривай!»з’явилися на футболках zasport

15

Яскраві футболки вже приміряли спортсмени з олімпійської команди росії — за кілька днів до старту ігор в токіо була проведена спеціальна фотосесія, в якій взяли участь волейболісти максим михайлов, ілля власов, дмитро волков і віктор полєтаєв, скелелазки юлія капліна і вікторія мєшкова, bmx-райдери наталія суворова, олександр катишев, ірек різаєв і ярослава бондаренко, а також засновниця zasport анастасія задоріна і амбассадор олімпійської колекції анна кікіна, єдина жінка в загоні космонавтів роскосмосу.

У 2020 році виповнилося 50 років з дня виходу першої серії легендарного » ну, постривай!» режисера в’ячеслава котеночкина. Згідно з даними опитування вцвгд 2019 року, 65% росіян назвали саме цей мультсеріал своїм улюбленим. Тому кіностудія прийняла рішення про перезапуск франшизи. Чому був обраний саме перезапуск, а не продовження?

» ну, постривай!»свого часу був свого роду енциклопедією життя 1970-х-1980 — х: типажі персонажів, інтер’єри, впізнавана музика, мода і навіть історичні події — вовк і заєць, програючи наповнені гумором сюжети, немов бігли крізь весь цей антураж близький і зрозумілий поколінню тієї епохи, — розповідає генеральний продюсер кіностудії «союзмультфільм» юлія осетинська , — проте зараз світ навколо нас разюче змінився».

Так, вовк, залишаючись все тим же хуліганом, став м’якше.

» ми шукали образ, який би не асоціювався з загрозою, страхом: залишившись в позиції наздоганяючого, наш вовк швидше виглядає милим у своїх спробах впоратися з агресією: невміння впоратися з емоціями і змушує його потрапляти в безглузді, комічні ситуації. — пояснює андрій жидков. — пропорційно з цим пом’якшилися і візуальні риси героя: ми прибрали з образу занадто гострі кути і обриси. Буйний,» киплячий » вдача вовка при цьому нікуди не подівся: його вдалося зберегти завдяки голосу і акторському таланту шоумена гаріка харламова, який озвучує персонажа».

Образ зайця дався творчій групі нового » ну, постривай!»складніше: класичний був занадто близький до фольклорного архетипу.

» ми хотіли піти від образу, який був традиційний для радянської мультиплікації і ближчий народній казці. Наш заєць «людяніший»: ви в ньому з легкістю впізнаєте сучасну молоду людину, яка веде активний спосіб життя, цікавиться новими технологіями, займається спортом, наукою — в цілому, він дещо «подорослішав», — зазначив креативний продюсер проекту.

Перша поява в мережі нових образів викликала безліч гарячих обговорень і глядацьких інтерпретацій. Молода аудиторія соціальних мереж активно включилася в творчий пошук, пропонуючи авторські варіації герів легендарного мультфільму.

Команда «союзмультфільму» зважилася на експериментальний проект, ідею якого запропонував телеканал world fashion channel: творчий конкурс серед студентів британської вищої школи дизайну.

Молодим талантам було запропоновано подібно творчій групі мультсеріалу » ну, постривай!»знайти нові візуальні образи легендарних вовка і зайця у форматі принта для колекції одягу.

123…7смотреть галерею

За підсумками конкурсу всі його учасники отримали пам’ятні призи від «союзмультфільму» і world fashion channel, який також створив відео-портфоліо для 6 конкурсантів. Ще одним призом для трьох учасників стало місячне стажування в арт-відділі кіностудії.

Незвичайний проект привернув увагу ще одного значущого партнера-бренду zasport, офіційного екіпірувальника олімпійської команди росії, який також побачив в ньому ряд важливих аспектів. За участю арт-відділу «союзмультфільму» і обраної zasport конкурсантки з бвшд — дар’ї панферової дизайнери компанії допрацювали принти: створені зображення являють собою силуети нових образів вовка і зайця.

Обмежений тираж футболок із зображенням героїв нового » ну, постривай!»буде доступний всім покупцям zasport c 1 вересня: яскравий предмет гардероба стане приємним подарунком при покупці від 10000 рублів в магазинах бренду на новому арбаті, 26 і в тц «європейський».