25 найкрасивіших білих суконь усіх часів

73

Хоч білий і не став головним кольором 2021 року, він мав усі шанси. Хоча немає нічого дивного в тому, що фахівці віддали перевагу більш компромісному кольору, адже білий ніколи не відрізнявся саме цією якістю. Він завжди асоціювався з ідеальністю, кришталевою чистотою і розкішшю. До речі, весільні сукні стали білими зовсім не як символ невинності, а як показник розкоші.

У xix столітті найдорожчою модною маніпуляцією було відбілювання полотна, яке спочатку мало коричнево-жовтий колір. Цей процес був настільки витратним, що білосніжні предмети гардероба могли собі дозволити тільки самі знатні. Повертаючись до теми вінчального вбрання, зауважимо: на весілля було прийнято надягати найдорожче плаття, яким і виявлялося білосніжне. У культ цей процес звела королева вікторія, надівши крінолін кольору слонової кістки на своє весілля з принцом альбертом. Білі сукні досі міцно асоціюються з весільною модою, але було б прикро звужувати сферу їх експлуатації до рамок торжества, яке відбувається в житті не так часто.

джоан кроуфорд, 1932 рік

Міцно закріпилася асоціація з вінчальним образом і сьогодні заважає білим сукням широко експлуатуватися за межами весільної моди. Однак зараз ми все-таки маємо задоволення бачити їх на червоних килимових доріжках, чим зобов’язані саме кінематографу, який в 1930-і роки став активно використовувати білий колір, зробивши його символом гламуру. Однією з перших актрис, яка зважилася показати тотальний білий на екрані, була джоан кроуфорд . У фільмі «летті лінтон» у неї було довге плаття з пишними рукавами і безліччю рюш з білосніжної органзи. Автором наряду був адріан-найвідоміший художник по костюмах золотої ери голлівуду. Критики неоднозначно прийняли цей образ, вважаючи його надмірно фантазійним. Вердикт простих американок був однозначно захопленим. Плаття джоан стало одним з найбільш цитованих. Звичайно, повторити його в деталях було не так просто, але робити ставку на велику кількість рюш і білий колір стали багато.

джин харлоу, 1933 рік

Адріан дійсно був наймоднішим художником по костюмах в 1930-і роки. І він же став головним провідником білого кольору у вечірню моду. Серйозний поштовх цьому руху дав фільм» обід у вісім», головну роль в якому виконала діва епохи джин харлоу. Їй адріан запропонував не пишні білі рюші, а плаття, скроєне по косій. Цей метод ще в 1920-і роки винайшла мадлен віонне, але активно приживатися він почав лише через десятиліття. Жінкам потрібно було звикнути до думки, що сукня може обтягувати фігуру, не витримуючи ніякої дистанції. Під моделі, скроєні по косій, неможливо було надіти білизну, так як вони сильно обтягували. Розкішну джин харлоу цей факт абсолютно не лякав.

марлен дітріх, 1945 рік

У 1940-і роки модно-гламурну естафету підхопила німецька актриса і співачка марлен дітріх. Якщо ви хочете побачити, що таке образ піку «ери гламуру» в голлівуді, то погляньте на фото марлен. Облягаюче плаття, спадаючі драпірування, хутра і велика кількість прикрас — так виглядала стандартна уніформа діви 1940-х.в цей час білий колір придбав інший статус. Він став міцно асоціюватися з кінематографічною розкішшю. Проблема полягала в тому, що тепер білий знову сприймався простими жінками як щось доступне лише обраним. До середини 1950-х, коли з’явилися менш монументальні модні версії білих суконь, цей колір знову перейшов в розряд кольору для особливого випадку.

одрі хепберн, 1954 рік

Легкості і безпосередності білому кольору надали кінодіви 1950-х.в канонічній сукні, що відображає стиль нью лук, одрі хепберн прийшла на вручення премії «оскар» 1954 року. Автором його став юбер де живанши, для якого одрі була і музою, і близьким другом. Кутюр’є не побоявся вибрати» весільний » білий, так як знав прекрасний рецепт нейтралізації небажаного ефекту. Він не став робити плаття довгим, а також відмовився від зайвого декору. Наряд був дуже до лиця милашке одрі і став її модною візитною карткою аж до того, як живанши не подарував їй культове чорне плаття у фільмі «сніданок у тіффані».

грейс келлі, 1955 рік

1/3

legion-media

Сукня грейс келлі у фільмі» зловити злодія » 1955 року-класика, яка пізніше не раз цитувалася як у весільній, так і у вечірній моді. Після виходу цього фільму на екрани формула ідеального образу в білому стала доступна мільйонам жінок. Тепер було очевидно, що, вибираючи розкішний колір, не варто мудрувати з деталями крою і щось ускладнювати. Білий-це лаконічність. Автором сукні стала едід хед-найвідоміший художник по костюмах за всю історію голлівуду.

мерилін монро, 1955 рік

1/5

legion-media

Культова біла сукня з’явилася в 1955 році. мерилін монро продемонструвала його у фільмі»свербіж сьомого року». Сама стрічка не набула такої популярності, як образ актриси в сукні, що розлітається під дією потоків повітря. З цього моменту білий став міцно асоціюватися не тільки з неміцністю, але і з підкресленою сексуальністю.

Біле плаття мерилін монро показало, що білий — це ще й дуже сексуально.

До речі, вірити версіям про те, що плаття було зовсім не білосніжним, а, скажімо, блакитним, не варто. Найрізноманітніші відтінки воно набувало на постерах, які в той час розфарбовувалися окремо. Насправді тканина була білою, з відтінком слонової кістки. Це було необхідно для того, щоб на екрані плаття здавалося білосніжним.

елізабет тейлор, 1958 рік

1/2

kinopoisk.ru

У 1958 році успіх мерилін монро спробувала повторити інша діва голлівуду 1950 — х-елізабет тейлор . У дуже схожій білій сукні нью лук вона з’явилася у фільмі»кішка на розпеченому даху». Модель з шифоновою спідницею і підкресленою талією настільки добре виглядала на актрисі, що після зйомок ліз навіть замовила собі копію. До речі, плаття нагадувало культову модель монро не тільки кольором і кроєм спідниці, схожою виявилася і відсилання до теми грецької тоги. Обидві сукні в області ліфа мають драпірування, характерні для античності. Варто згадати, що білий колір у стародавніх греків був священним і носили його в особливих випадках. Можливо, формула ідеального білого плаття з 50-х не так проста…

шерон стоун, 1992 рік

Якщо в 1950-ті просувати ідею сексуальності білого кольору почала мерилін монро, то гідною її послідовницею в 1990-ті стала шерон стоун . Невідомо, чи придбало б її біле плаття-водолазка з фільму» основний інстинкт » таку популярність, якби не характер сцени, в рамках якої воно було проексплуатовано. Нагадаємо, що мова про кадр, в якому шерон повільно кладе ногу на ногу, в процесі чого виявляється, що сукня надіта на голе тіло. Ідея супроводити настільки пікантну сцену лаконічною сукнею прийшла в голову художнику по костюмах еллен мірожнік, а втілила її дизайнер мері еллен філдс.

кейт мосс, 1995 рік

1990-е-час, коли жінки почали рівнятися не тільки на екранні образи актрис, але і на їх власні модні переваги. Саме тоді набули популярності трансляції з червоних килимових доріжок, де можна було побачити і оцінити особистий гардеробний вибір знаменитості. До речі, тоді він часто дійсно був особистим, так як послугами стилістів користувалися лише одиниці. кейт мосс не користувалася точно. Культова топ-модель і ікона стилю завжди робила самостійний вибір, що неминуче призводило до появи нових тенденцій. Саме вона вперше вийшла на червону килимову доріжку в білій сукні, яка нагадувала комбінацію.

гвінет пелтроу, 2012 рік

У 2012 році свою версію ідеальної білої сукні показала гвінет пелтроу . Актриса прийшла в ньому на церемонію «оскар». Автором сукні був tom ford, який запропонував гвінет перевірений трюк-підкреслену лаконічність. До речі, крій знову відсилав до теми античності, цитуючи її не тільки спадаючими складками тканини, але і загальною монументальністю, що відсилає до теми мармурових скульптур. Сукня потрапила в рейтинг найстильніших не тільки на» оскарі-2012″, але і була відзначена як один з кращих вечірніх образів за всю історію премії.

на сьогоднішній день біле плаття гвінет пелтроу від tom ford входить в список найстильніших образів початку xxi століття.

Після 2012 року, коли гвінет пелтроу зробила свій тріумфальний вихід, на червоних килимових доріжках стався справжній бум на білий колір. У 2014-му потіснити гвінет на гламурному п’єдесталі змогла шарліз терон , яка вибрала для церемонії «оскар» лаконічну сукню з басками. Після низки самих різних образів в білому, які ми могли бачити на церемоніях за останні п’ять років, в 2019-му зірки вирішили повернутися до перевіреного прийому — підкресленої лаконічності. КласичнийПриклад цього трюку показала на hollywood for science gala топ-модель жизель бюндхен , і він незмінно забезпечив їй присутність в топі найстильніших зірок 2019 року.

У галереї шукайте більше виходів зірок в розкішних білих сукнях, які надовго запам’ятаються публіці.

+9

Ольга астаф’єва, анна морозова